De blauwdruk voor duurzame groei
De verplichting om duurzaamheid in te sluiten in je organisatie is een uitdaging. Maar de cijfers liegen er niet om. 85% van de investeerders richt zijn pijlen op duurzaamheid – evenals meer dan de helft van lopende tenders en aanbestedingen. Millennials en Gen-Z hunkeren naar betekenis in hun werk. 64% van hen geeft aan enkel bij een maatschappelijk verantwoord bedrijf te willen werken. En dan hebben we de initiatieven vanuit de overheid om duurzaamheid te verankeren in wet- en regelgevingen nog niet eens benoemd.
Duurzaamheid kan je zien als verplichting, kostenpost en een last. Maar wij zien het als kans. En dat is precies waar wij een blauwdruk voor hebben. Goodpact is je partner om je huidige businessmodel te verduurzamen. Dat model draait bij ons om de drie W’s: Winst, Welzijn en Welvaart. Voor jou als ondernemer. En voor alle belanghebbenden. Gedreven door positieve impact voor een gezonde wereldeconomie.
Duurzaamheid kan je zien als verplichting, kostenpost en een last. Maar wij zien het als een kans! En dat is precies waar wij een blauwdruk voor hebben. Goodpact is je partner om je huidige businessmodel te transformeren. Hierbij draait het om de uitkomst van onze drie W’s: Winst, Welvaart en Welzijn. Voor jou als ondernemer. En voor alle belanghebbenden. Gedreven om goed te doen, waarde te creëren en positieve impact te maken voor een gezonde wereldeconomie.